Friday, November 19, 2010

aku lg kecewa sekarang!!!

what happened to me....knpe aku rase aku t'sgt20000 kecewa.....tlg la pham.....huh..org yg bru 5 o 6 bulan knal die boleh backup...sdangkan aku yg da b pe tahun dgn die.....die mcm x knal aku siape...btape kecewa nye aku nih...aduh.."i swear to god if libatkan die jgak kte x akan jumpe da" that fucking word smpai skang ade kat dlam ingatan aku nih..oo plzz....ya allah klau btul la ni dugaan yg kau beri kat aku...aku trime....x pela...buat mase skarang aku terima ape yg berlaku...mungkin ni takdirNYA..hati aku meronta2 tp xde sape yg tau...aku x tau ape lg yg x cukup aku berikan...tp itulah hakikat manusia...x pernah rase mncukupi...bile b'tndak mcm tu di katakan yg die x pham aku...tp for me if jd kat smue org pn maybe akan jd mcam aku...n skang nk kait kan pulak ktorg juz friend...!!sedangkan ape yg die lakukan time tu before we're become fren...OMG!!!!!

i don't know ape lg yg nk jd pas nih...baru aku rse happy ckit isnin lepas..tp happy tu kjap je..

betul la orang cakap people change..1 je aku mintak...aku harap die x kcewakan mane2 pmpuan da...kekecewaan tu terseksa....pedih....

No comments:

Post a Comment