Wednesday, November 10, 2010

i'm not strong enough...

ari ni aku tejage dri tdo di sbb kn bnyi msg aku yg x bpe bes la bnyi die...tp aku dpat rse kan ssuatu..hmm...sbb prasaan tu akn dtang kan aku bile "DIA" yg anta msg...sbb klau org len anta msg aku x rse pape pn..n maybe aku x kan tejage pon...because he is so speacial to me...hmm...
so ble aku bce je msg...tbe2 air mate aku tertumpah plak...huh....am i crying.....tu aku x ksah la....aku x tau pe aku nk ckap....kdang aku rse aku sgt2 broken heart skang ni....walupon DIA ckap ni hnya utk smentara tp aku kuat mrasekan yg perpisahan ni mgkin utk slame lame nye....aku slalu teringat kn kata2 die....aku x boleh lpe....i know who he is....thats y aku rse ni perpisahan kami utk slame lame nye....tp aku nk b'pesan pd DIA..klau da jmpe pmpuan yg lg baik...tlg la....jgn la buat mcm mne awak buat kat saya.....aku rse mcm confident level aku da x de....i've got nothing rite now....huh....smapi ni jela....lg bnyak aku tlis lg bnyak air mata yg jtuh....
ni la time aku plg bhagia..n yg ni jgak kali terakhir ktorg klua.....MISS U SO MUCH....

No comments:

Post a Comment